Strast
Ponosno smi, da smo del Skupine Lesaffre in navdušeni, da skupaj lahko naredimo velike spremembe.
Strast, ki nas spodbuja in povezuje , temelji na tem, da si prizadevamo za odličnost, ljubeč odnos do naših izdelkov in dela in hkrati želimo zadovoljiti potrebe naših strank.
Podjetništvo
Podjetniški duh v Skupini Lesaffre pomeni prevzemanje pobude in odgovornosti za doseganje zastavljenih ciljev.
Dovolimo si biti ambiciozni, vztrajni, sprejemati hitre in konkretne ukrepe ter inovirali na pragmatičen in agilen način.
Spoštovanje
Skrbimo za odnose in soljudi s pomočjo individualne in skupinske komunikacije, kjer nam je poleg visokih pričakovanj pomembna tudi iskrena prijaznost.
Vse to je mogoče le, če smo si blizu, če smo sočutni in pogumni. Trdno verjamemo v raznolikost naših zaposlenih po vsem svetu in vrednost raznolikosti za Skupino Lesaffre. Skrb za okolje se prenaša preko naše socialne zavesti, pa tudi naših okolju prijaznih izdelkov in procesov.
Skromnost
Odraža se v naši odprtosti do drugih, iskanju talentov ljudi okoli nas, priznavanju uspehov in neuspehov ter veselju do nenehnega učenja. Zaradi skromnosti ostajamo z nogami vselej trdno na tleh.
Zaupanje
Zaupanje, kot ga razumemo v Skupini Lesaffre, temelji na spoštovanju naših zavez, sodelovanju in velikodušni izmenjavi znanja.
Temelji na resničnih odnosih, zajema pa tudi pošteno in pregledno izmenjavo informacij. Zaupanje se kaže tudi v konstruktivnem in trajnostnem sodelovanju z našimi partnerji.
Skupina Lesaffre si že od samega začetka svojega delovanja prizadeva, da bi na podlagi pristnih, zaupanja vrednih odnosov s svojimi partnerji in s svojim pogumnim delovanjem bolje nahranila in zaščitila naš planet.
Ostajati nepogrešljiv partner in biti prva izbira tako pri vsakodnevnem delu kot pri reševanju tekočih izzivov in vključenosti v razvojne projekte s še okrepljenim položajem na področju pekovskega in gospodinjskega kvasa ter ostalih izdelkov za pekarstvo.
Z vrhunsko kakovostjo izdelkov in storitev dosegati najvišji nivo zadovoljstva odjemalcev, obenem pa prispevati k zdravju in prehranski varnosti potrošnikov.
Z učinkovitejšim upravljanjem blagovnih znamk povečati razpoznavnost in zvestobo odjemalcev blagovnim znamkam.
Z izboljšanjem usposobljenosti, učinkovitosti in motivacije zaposlenih zagotavljati uresničevanje začrtanih ciljev in zasledovanje koristi poslovnih partnerjev, zaposlenih in lastnikov.